I friidrett hadde ein unggut på 11 år frå Dimna IL byrja å vise tenner og eit allsidig talent. Karsten Warholm, den seinare verdsmeisteren, gjekk stadig til topps i konkurransar rundt om i landet. I dei såkalla Veidekkeleikane på Lillehammer i juni 2007 vann han til dømes både 60 meter og lengde. Etter kvart skulle han gjere seg gjeldande både i høgde, hekk og andre øvingar. I juli 2007 vann han bestemannsprisen på Byrkjelo stadion. Samtidig byrja Dimna IL å dominere i friidrett. I 2007 gjekk laget til topps i kretscupen.
Midten av det første tiåret av 2000-talet var tida for utbygging av ballbingar i regionen. I starten av mai 2007 stod ein ny stor ballbinge klar ved Hasund skule. Eit samarbeid mellom Kleven, Ulstein kommune, Ulstein Eigedomsselskap, Sparebanken Møre og Tussa – supplert med tippemidlar hadde sikra krinsen ein ballbinge som var tre gonger så stor som ein vanleg ballbinge og kosta kring 750.000 kroner.
Hausten 2007 starta Hødd skulefritidsordning for jenter og gutar frå fjerde til sjuande klasse, ei fotballfritidsordning. Etter at Ulsmo-hallen var på plass, vart denne ordninga lettare å gjennomføre, og dei sette idéen ut i livet. Med tak over hovudet kunne borna trene året rundt. Hødd hadde innleidd eit samarbeid med idrettslinja ved UVS, som stilte elevar til disposisjon som instruktørar.
Det kan på dette punktet i teksten vere naturleg å spørje kvifor kulturen er så viktig for utviklinga av ein kommune og næringslivet der? Dette spørsmålet stilte også professor Arild Hervik på Regionkonferansen i desember 2002. Hervik hadde då vore med på ei undersøking i regi av Møreforsking. Her er nokre av svara han fann: – Glade menneske skaper kreativitet, og næringsvekst blir skapt i miljø som er kreative. Informasjon, tele og media har mykje kultur i seg, og dei veks mykje. Så er det slik at den delen vi bruker på opplevingar og kultur, aukar i takt med velstanden. I storbyane viser det seg at nye arbeidsplassar som kan erstatte dei som går tapt innan tradisjonell industri, blir skapte innan kulturlivet.
Kulturen har altså eit potensiale i seg og er i stadig vekst som næring: – Kanskje kan vi bruke kulturen til å løyse nokre av problema i småbyane også, spurde Hervik. Kanskje var han her ved eit kjernepunkt. Undersøkinga til Møreforsking viste at kulturar og festivalar omset for kring 100 millionar kroner i året i vårt fylke, og idretten for om lag den same summen. Dette har nok auka framover mot skrivepunktet i 2021. Alt dette gir ringverknader, til overnatting, transport, varehandel, uteliv – og andre sektorar. Når tettstader skaper store kultur- og idrettsarrangement, har dette ein overrislingseffekt for det lokale næringslivet. Sjølvsagt har kulturen også eigenverdi; han er samfunnsnyttig i seg sjølv. Kulturen er eit kollektivt gode som både innbyggjarane og næringslivet har nytte av. Festivalar og andre kulturarrangement er møteplassar og arenaer for nettverksbygging. Kanskje blir det skapt nye idear, ny musikk og nye bedrifter ut frå kulturtiltaka, slik at desse blir arnestader for ny verdiskaping.