Jarle Osnes kom flyttande tilbake til Ulsteinvik på slutten av 70-talet, og tok over som formann i 1980. Dette vervet hadde han i to år, før Dagfinn Olav Bye tok over frå 1982. Ulstein kunstlag har med jamne mellomrom arrangert amatørutstillingar, og ei av desse var i 1982. Dette vart ei populær utstilling med mykje publikum, og med følgjande kommentar i avisa: «Interessant, men trangt i Ulstein kunstlag.» Med over 20 utstillarar og meir enn 90 små og store arbeid kan vi forstå at det vart trongt på Samfunnshuset. Mellom dei som stilte ut, var P.F. Waage, Olga Støylen Runde, Guri Alme, Ottar Grasvik, Torill Botnen og Gloria Eide.
I 1982 vart det funne ei kiste på ein låve. Det skulle vise seg at denne kista inneheldt arbeid etter Johan Haddal (1869-1948). Haddal står bak utsmykkinga av Ulstein kyrkje, og i kista låg det utkast til kyrkjekunst, geometriske øvingsark og halvferdige arbeid. Kunstlaget fekk denne samlinga i gåve av slektningane etter Haddal, og med tilskot frå Ulstein kommune tok Per Eide til med å restaurere vel 24 av kol- og blyantteikningane. Dette var for det meste aktteikningar som han gjorde på Kunst- og kunsthandverksskulen i Oslo. Etter at bileta var ferdig restaurerte, vart dei hengande på Ulstein Vidaregåande Skule, i dag heng dei på Alvehaugen.
I 1984 feira laget sine 40 år med ei jubileumsutstilling. På denne utstillinga var det bilde av Per Eide, Magnar Moen, Bjørn Solløs og Elisabeth Vaule. I skrivet som følgde utstillinga, nemner formann Bye Hermod Rise, John Rise og Per Kleiva som markante namn kunstlaget har hatt utstillingar med, i tillegg vert arven etter Johan Haddal omtala positivt.
Frå 1985 til 1987 sat Gunder Runde som formann, og i 1985 gjorde Einar Magne Flø suksess med utstillinga «Paven og fjellet». Det var stort frammøte og godt sal. Etter Runde var det ikkje enkelt å finne nokon til leiarvervet, men Harald Grimstad sa seg villig til å ta over frå 1987 til 1989.
80-talet var ein svært aktiv periode for kunstlaget. Mot slutten av dette tiåret hadde laget mellom anna besøk av Henri Matisse-eleven Jean Heiberg, den polske kunstnaren Zbigniew Szczepanek og ørstingen Sigmund Årseth. Riksgalleriet kom med ei utstilling med mellom andre Franz Widerberg, denne avtalen med Riksgalleriet gjorde at kunstverk av meir kjende kunstnarar kom til bygda. Det var også rom for ei annleis kunstutstilling, under mottoet «Mitt bilde» kunne folk i Ulstein melde på eitt eller fleire private bilde som tydde noko spesielt for eigaren, eller som det knytte seg ei historie til. Før og under utstillinga vart i tillegg nokre av dei påmelde bileta plukka ut og presentert gjennom Vikebladet. Ørnulf Opdahl stilte ut i 1989, same året arrangerte laget kunstkafé på Høddvollhuset under Ulstein Festival. Nokre av utstillarane der var Åshild Havåg Bergseth , Kari Hatlø og Jarle Osnes. Og om ikkje dette var nok, på tampen av 80-talet vart «Månadens bilde» introdusert. Kunstlaget hadde til ei kvar tid hengjande eit bilde hjå Sparebanken Møre til sals, og for at folk skulle verte medvitne dette, laga Vikebladet ein omtale av bildet og kunstnaren. Bildet vart skifta ut kvar månad slik at det til ei kvar tid var mogleg å gjere eit kunstkjøp.